Owoce morza

A: straciłem chyba wątek..
A: tak patrzę i nic mi z patrzenia mądrego nie wychodzi
B: rozmawialiśmy o kiełbasie
A: no kiełbasa na gorąco.. w skórce do odsłonięcia
A: gruba mięsista.. jeszcze z niej spływa sok
A: oglądałem misia tylko akurat tego txtu nie zaskoczyłem
A: lenka lubisz czuć jak się gorąca kiełbaska opiera o podniebienie?
B: wole Rejs niż misia
B: raczej nie
B: wolę sery niż kiełbasy
A: wsio to Bareja
A: szczególnie serek podlaski
B: albo wiejski
A: wiejskiego więcej
B: jeszcze nie jestem głodna
A: a tak na serio dostałem od młodej ser słony ciemnopomarańczowy taki jaki lubię
B: ja zaczynam głodnieć tak około obiadu
A: już prawie kilogram wpedzlowałem w dwa dni
B: Ciebie lepiej ubierać niż żywić
A: tylko w uk jakieś tanie te sery 2 funciaki za kilo na nasze 10 zł - w tej cenie nie kupisz u nas
A: no dokładnie lepiej ubierać
B: nie jesteś zbytnio ekonomiczny
A: a co tam ile zjem to moje nikt mi nie zabierze
B: a tu kryzys
B: ja od dziecka z jedzeniem miałam problemy
A: ja od dziecka nie lubiłem mięska.. nawet uparłem się ze zostanę jaroszem
A: ale potem mnie się odmieniło teraz bez mięska to jak bez ręki
C: ja tak lubie prawie wszystko
A: co jadłem - dużo słodyczy pieczywo nabiał i jajka
A: mięsa nie jadłem bo sie naogladałem (jak byłem młody) o męczeniu zwierząt
B: pewnie gruby jestes jak beczka
A: to miałem mięsowstręt
A: jasne to napisałem że jestem postawny
C: tylko nie lubie płucek owocow morza nerek ozorkow, wegoza
B: postawny nie musi oznaczać zaraz , że grubas
A: o.. małże czy kalmary mi smakują krewetki trochę śmierdzą ale sa zjadliwe
B: ja uwielbiam owoce moża
A: bo nie jestem typowym grubasem tylko brzuszek mi odstaje
A: ośmiornicy jakoś jeszcze nie jadłem
B: osmiornica jest pyszna
A: ale jak będzie to wezmę i spróbuję
A: w dużych marketach trzeba uważać - naciąłem się na pstrągi które po rozmrożeniu tak cuchnęły że sie mało nie porzygałem
A: najlepsze zaniosłem do reklamacji i szef działu rybnego się zaciągnął tym zapachem przeprosił mnie i oddał kasę
A: a miał taką mine jakby się miał rozpłakać
B: ja jadłam dobre owoce moża w Niemczech i we włoszech , pychotka
A: i tak coraz więcej z jednego skośnożółtego źródła czy tu czy w niemczech - różnica w przechowywaniu
A: a pstrągi gotowe smażone wziąłem - ryba dobra bardzo mi przypomina w smaku szczupaka
B: ja też bardzo lubie ryby
B: ale nie węgorza